Jag o min pappa <3

 
Idag är det Fars Dag...
 
Min pappa är den bästa pappan varje dag men är helt klart värd en
egen extra dag :)
 
Tänk allt vi gjort ihop...
 
Det har varit många timmar på badhuset, i ishallen, i bilen då jag
övningskört. Många timmar då du lärt mig en massa bra och roliga
saker som jag har nytta av i livet.
 
Du har alltid ställt upp och skjutsat mig hit o dit...
 
Varit med mig även vid mindre roliga tillfällen...då jag fick brusten blind-
tarm och gastropiundersökningar...du har lärt mig att vara stark och bita ihop.
 
Häcken kan jag klippa o ta hand om mitt hus, tack vare dig :)
 
Vi har paddlat kanot i stora forsar,cyklat långa rundor,plockat massor med
svamp,svängt våra lurviga på lövad bana och du har lärt mig att njuta
av livet.
 
Alla somrar på landet, bygga fördämningar i bäcken, tömma utedasset,
göra upp eld och klättra på loftet.
 
Du har lärt mig att vara självständig, behandla andra väl, tro på mig själv
och vara stark.
 
Grattis på Fars Dag fina Papps...ses ju inte idag men om inte annat så
blir det väl till midsommar...ha ha ha... som vi brukar säga... ;) :)
 
♥ Tjocke Molla :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0