Tjugoårs jubileum för Butik Jasmin Kristianstad

Jag i butiken 2013
 
Tänk att nu är det dax...att fira TJUGO ÅR som företagare och min
fina Butik Jasmin fyller år :)
 
Att vara egen företagare är ett enda stort äventyr och under åren
har jag fått många härliga minnen och upplevelser med mig.
Självklart har det varit oförutsedda och mindre roliga med.
De positiva och den enorma arbetsglädje jag känner uppväger det totala.
 
1993 flyttade jag från mitt föräldrahem i Helsingborg till Kristianstad för
att starta företaget mitt i city på Ö.Storgatan 42. Jag var då nitton år.
 
Under resans gång har jag lärt känna många fina människor och
särskilt kul känns det när de som var "småtjejer" då jag startade, nu
kommer in med sina egna barn och handlar i butiken.
 
Att leva sin dröm och ta tillvara på livet känns viktigt för mig.
 
Kärlek till er alla ♥ och TACK  :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0