Egomyyyys med hemmaspa

Höstmys är alldeles underbart...
 
Nu faller löven till marken och en färgpalett utan dess like förgyller våra
dagar. Det är just nu jag tycker det är extra mysigt att "egoboosta" sig
lite extra.
 
Efter en hel dag i trädgården med höstbestyr är det extra skönt att tappa
upp ett varmt bad. Låta alla sinnen slappna av och bara mysa i en till två
timmar.
 
Jag anväder ett salt med havstång i från L:A BRUKET, det doftar ljuvligt
och gör huden len o skimrande.
 
Just nu är jag Buzzador (får prova på olika produkter i gengäld mot att jag
visar och berättar om dem för andra)  för Air Wick och har hittat en NY
favorit som passar utmärkt till hemmaspaet :)
 
 
Doftljus från Air Wick som skiftar färg i alla regnbågens färger :)
 
Air Wick Doftljus är vackert, ger en behagligt ljuvlig doft och får ens
sinnen att slappna av i det mjuka skenet från regnbågens alla färger
då det skiftar färg under tiden jag har det tänt.
 
Tillsammans med en god smoothie på bladspenat,linfröolja,ananas
och psylliumfrön känner jag mig redo för en ny vecka.
 
Bada varmt... och kom ihåg att ligga i minst en timme...du bör vara
minst lika skrynklig som ett litet russin innan du ens tänker på att
gå upp ur badet ;) Jag brukar köra igång en maskin tvätt under tiden
så blir tiden rätt lagom :) :) och jag slipper dåligt samvete för att ha gjort
"ingenting"...
 
Air Wicks fina ljus hittar du i vanliga matbutiker såsom ICA och Coop
för ca 60 kr...har de inte fått in dem ännu så fråga efter dem, du lär lätt
gilla dem i höstmyset :)
 
Må väl och njut av livets alla dagar ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0