Humörsringar med nostalgiska känslor.

Humörsringar - klassiker hos Butik Jasmin Kristianstad
 
Minns några av mina första inköp för TJUGO år sedan då jag startade
Butik Jasmin. Jag var på inköpsmässa och min pappa var med mig...
 
Då hittade jag Humörsringar hos en leverantör (som därefter kom att bli
en av mina trognaste leverantörer under alla år) ♥
 
Jag stod där i deras monter och velade för jag tyckte att 60 ringar var lite
väl mycket att köpa på mig...tänk om det skulle bli en flopp...försiktig som
jag var...MEN jag har alltid haft känsla för affärer så jag slog till med lite
pusch från pappsen som tyckte de var så roliga...
 
De här ringarna blev en riktig succé och jag tror att många av Kristianstad-
borna som nu är i trettio årsåldern kommer ihåg att de var på
Jasmin o köpte ringar med en liten "komihåglapp" för att kunna hålla reda
på sitt humör :)
 
Tänk att vi fortfarande säljer den här klassikern i butiken och att våra kunder
ser den som en rolig grej än idag. De där 60 ringarna blev snabbt flera tusen
och var en av våra produkter som gjorde Butik Jasmin "känd".
 
Kika gärna in på vår webshop www.butikjasmin.se
Och GILLA oss på Facebook där vi uppdaterar med nya produkter hela tiden...
Butik Jasmin Kristiantad
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0