Campingpremiär 2014 :) Det ska va husvagn...

Så bar det iväg i Påskhelgen på årets första Campingtur.
Och säger bara det...vi hade i alla fall tur med vädret ;)
Ja det andra gick inte heller av för hackor :)
 
Åkte till Ivö då vi inte ville åka så långt så här på första
turen. Ville bo in oss lite inför de längre semestrarna :)
 
Första parkett i Aprils vackra solnedgång. Micke, jag med svåger o Malin
 
...Finn ett fel...
Jag kommer inte att rätta mig i ledet o skaffa "Foppa"... ok!?
 
Det som är absolut bäst när jag o Micke hittar på något är att vi alltid
lyckas uppleva lite saker utöver det vanliga ;) :) som nu i helgen då
vi gick på stranden och fick världens uppvisning av ett par killar som höll
på med att gå på lina...jag menar ögonblicken är BÄST!
 
   
 
Ivö Camping bjuder på vacker natur o trevligt folk :)
 
   
   
   
 
Supermysig helg <3  på Ivö
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0