Min senaste BUZZ ~ In shower

Har varit buzzador (får prova nya produkter 
gentemot att jag visar o pratar om dem med andra) för Eucerins nya serie In Shower body lotion.

Vilken fantastisk produkt.Helt NY dessutom!

Som ett kroppsbalsam du använder i duschen direkt efter du tvättat dig med din vanliga tvål.

Så skonsam och skön mot huden att jag även
använt den i ansiktet.Perfekt för oss med många bollar i luften...sparar även tid då du inte behöver smörja in dig med "vanlig" lotion efter duschen.

Med Eucerin In Shower body lotion bibehåller din hud sin fuktighet utan kladd och jag kommer helt klart att fortsätta använda den här produkten!

Prova du med tror du kommer att gilla den 👍😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0