Ystadsaltsjöbad ~ vid havet där vardagen och himmelriket möts

 
Efter besöket på YSB spahotell förstår jag ännu mer att jag inte har
mycket att klaga på här i livet.
Fortsätter att köra mitt eget "race" och njuter vidare med min tid ;)
 
Vilket fantastiskt ställe, nästintill overkligt så här mitt i vardagen.
Dofterna, utsikten, stämningen och den goda maten.
 
De bästa minnena bär jag såklart inom mig och det är de som får en
att vilja leva fullt ut.
 
Vi passade på att ta årets första havsbad med...efter att ha badat i de
varma utespana var det riktigt skönt att springa rakt ut i havet för ett
minst sagt uppfriskande dopp!
 
Kommer säkerligen att resa dit igen. Bättre ställe att slappna av och samla
energi på är nog svårt att hitta.
 
Solnedgången bjöd på rosa himmel över havet och hopp om ett fortsatt bra år.
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0