Kvällspostlöpet i Kristianstad väcker många minnen idag...

Jag på löpet idag om storbranden
som totalförstörde hela mitt företag...

Tiden går o läker alla sår...

Fint löp på Kvällsposten idag.
Reportaget som väckte många starka 
känslor och minnen till liv hos mig.

Kvällsposten skriver idag om storbranden som ödelade ett helt kvarter mitt i centrala Kristianstad 2005.

Då hade jag haft mitt företag där i 12 år och förlorade allt över en natt.

Jag kämpade på och överlevde på alla sätt och i år har jag drivit Butik Jasmin i 22 år och kan stoltsera med att vara en av de äldsta butikerna i Kristianstad. 

Nyfiken på hela historien om en av Kristianstads största bränder genom tiderna
så får ni köpa Kvällsposten idag (lördag).

Bara jag själv som inte blir en dag äldre 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0