Choklad tuggummi


Socker och mjölkfria CHOKLAD TUGGUMMI :)

Kunde absolut inte motstå STIMOROLS NYA TUGGUMMI med CHOKLAD-
SMAK :) i butikshyllan häromdagen.

Goda är de med, Stimorol har tillverkat TVÅ NYA sorter med chokladsmak.
Chocolate goes Mint och Chocolate goes Caramel, båda sorterna är
MJÖLKFRIA vilket är bra för mig som inte tål mjölkprodukter, tänk bara
på ifall du är NÖTALLERGIKER så innehåller de SPÅR av NÖTTER.

 
Nyheter från Stimorol, supergoda CHOKLAD TUGGUMMI :)

Så är du ett litet chokladtroll som inte vill äta godis förutom på lördag så går
det kanske bra att tugga på ett litet sockerfritt tuggummi i väntan på helgen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter inte som en höjdare med chokladtuggummi :P

2009-08-20 @ 19:44:36
URL: http://curly.devote.se
Postat av: Anonym

SVAR: Testa, jag gillade det jättemycket :)

2009-08-20 @ 22:50:43
Postat av: Linda

Blev oxå glad när jag upptäckte denna nyhet! MEN jag tyckte det kändes väldigt fel med choklad i kombination med mentol i ett tuggummi..

2009-08-21 @ 13:53:50
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Tanja

dom e as goda :D



Va med i veckans blogg och tävla! :)

2009-12-16 @ 22:10:52
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker jättemycket om dom tuggummi n med choklad smak och min tycker de är synd att dom sluta sälja dom i affären

Svar: Ja jag saknar oxå de där små godbitarna 😊
Malin

2015-03-09 @ 11:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0