Mine!

HELGMYS

Nu är helgen här och det är så himla härligt :)
Ledig som jag är denna helg så försöker jag att
passa på att göra det lite extra mysigt hemma hos oss :)


          Malins specialitet...goda mackor :)

I Danmark älskar man ju "smörrebröd" och eftersom jag
kommer  från Helsingborg...sundsgranne med Helsingör,
så tror jag att jag är lite extra förtjust i mina danska vänners
godsaker :) Hur som helst så är en av våra favoriter att mysa
med goda mackor...

Det är enkelt, lyxigt och bara såååå smarrigt :)

Är mycket glad åt det fina  fatet från KOSTA BODA´s serie MINE.
Det är en julklapp jag fick och verkligen ett perfekt fat för mina
härliga mackor :)

Mine är designat av Ulrica Hydman-Vallien, hon är en av Sveriges
mest kända konstnärinnor. Hennes konst präglas av dramatik
och humor vilket ger en mängd spännande verk :)

LördagMys Bus Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0