Helgmys och god mat

Jag och Hugo fixar med kantarellerna till förrätten :)
 
Helg hos oss efter arbete och golftävling.
 
Hugo fortsätter att "gilla att laga mat" men har bestämt sig för att lägga
ner sin matblogg då han inte har tid att uppdatera den så ofta som sig
bör. Mammie fortsätter med sin livsblogg ett tag till :)
 
När jag kom hem från butiken idag såg jag att det minsann fanns fina
bönor att skörda ute i trädgårdslandet och njöt ordentligt då jag plockade
dem :) Det är ju lite det som är grejen...när man väl får skörda...
 
 
Hemodlat :) i Åhus...
 
Ska verkligen bara slappa den här helgen, mycket arbete i butiken nu
och behöver vila upp mig på mina lediga stunder :) Kanske tränar energi-
knölarna lite med några matcher i Wordfeud, som jag nyss upptäckt :)
Bättre sent än aldrig brukar det heta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0